Politica retur comenzi online

Politica retur comenzi online Capsuni pe Umeras

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.

Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul într-un magazine Capsuni pe Umeras.

 

1. Conditii generale pentru returul produselor comandate online:

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Nu se acceptă produsele care prezintă urme de uzură sau purtare, sunt rupte, decolorate, patate sau produsele cărora le lipsesc accesorii.

3. Pasii care trebuie urmati in cazul returului produselor comandate online

Formularul de retur va fi primit pe mail si/sau in cutia in care este livrat coletul. De asemenea, acesta poate fi descarcat de aici.

Dupa completare si semnare, formularul de retur va fi inclus in coletul de retur.

3.1 Dupa pregatirea coletului, clientul are 2 optiuni de retur:

  1. Retur personal in magazinele fizice Capsuni pe Umeras - in acest caz returul este gratuit.
  2. Retur prin ridicarea coletului de la domiciliu 
Vă oferim opțiunea de a returna articolele dvs. prin intermediul serviciului de ridicare de la domiciliu. Costul fiecărei cereri de returnare este de 25 lei și va fi scăzut din suma care vi se rambursează.
In vederea solicitarii ridicarii coletului de la domiciliu, aceasta se poate efectua prin urmatoarele mijloace de contact:
- prin mail - contact@capsunipeumeras.ro
- prin mesaj pe Instagram - @capsunipeumeras
- prin WhatsApp pe numarul +40746278568
In mesajul de retur se va specifica: adresa de la care se poate ridica coletul precum si o zi si un interval orar in care se poate prezenta curierul in vederea ridicarii coletului. 
Odata ce ati efectuat solicitarea de returnare, va veni un curier pentru ridicarea coletului de la adresa aleasă în termen de 24-48 ore.
Nu este necesar sa tipariți eticheta de returnare, veti primi un cod QR pe care il veti arata curierului in momentul ridicarii coletului. 
Va rugam sa retineti ca aceasta optiune este disponibila numai pentru cumparaturile online.
4. Rambursarea contravalorii produsului

Rambursarea contravalorii produsului va fi efectuata prin transfer bancar catre contul indicat in formularul de retur si vor fi vizibili in contul dumneavoastr in maximum 14 zile caledaristice de la data primirii produsului returnat de catre Vanzator

Contravaloarea transportului pentru livrarea initiala a produsului nu va fi returnata.

In cazul in care ati achizitionat produsul direct din magazin, va rugam sa aveti in vedere ca retrnarea contravalorii acestuia nu este posibila, dar se accepta schimbul produsului cu un alt produs (la alegere) sau cu un voucher cadou care poate fi utilizat in termen de 30 de zile. Mai multe detalii in Politica schimb produse achzitionate din magazinele fizice